Com Bo – varken tv, bredband eller telefoni.
Trettio minuters fruktlös telefonkö för att sedan få reda på att de redan vet att det är avbrott. Flera grannar hade redan felanmält. Jamenförihelvete, varför inte prata in det på telefonsvararen då?! Så slipper jag slösa med min tid och behöver inte ta deras kundservice i anspråk. Vi sparar båda tid på en sån enkel lösning, men det är väl för enkelt för deras klena intellekt. Nej, krångla till det bara, slösa med allas tid, skaffa er missnöjda och irriterade kunder.
Byta leverantör är inte det enklaste, då Com Hem har ett slags monopol, de äger nämligen infrastrukturen i fastigheten. Det är så här det går till i Sverige, den sista sovjetstaten! En stat där den enskildes hälsa och önskemål är underordnat statens och de stora företagens maktfullkomlighet. Där vi medborgare och kunder bara är en plånbok som ska betala skatter och räkningar och därmed hålla käften. Där kunder bara ett störande inslag i verksamheten. Bort med dom, Com Bort.
Ja ä inte bitter…..
Tycker faktiskt att ComHem funkar riktigt skitbra, bra mycket bättre än B2 som har monopol på fiber/Lan i mitt hus. Deras bredband och telefoni funkar ju sådär men ComHems tv har faktiskt funkat sketabra.
Funderar på att byta bredband och telefoni till Telia men måste kolla om det går då B2 som sagt äger switcharna i källaren och även kablaget.
sista sovjetstaten blabalablabalaZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ